بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی و توریستی در عجب شیر

مجتمع خدمات رفاهی و توریستی در عجب شیر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی و توریستی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مجتمع خدمات رفاهی و توریستی عجب شیر با حضور مسئولان استانی و شهرستان در طی مراسمی به مناسبت هفته میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.

این مجتمع در مساحت ۱۷۰ مترمربع زیربنا شامل مسجد با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری در میدان، ولی امر عجب شیر احداث شده است.


مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در این آیین با بیان اینکه استقبال از گردشگران یکی از اهداف احداث این مجتمع است، گفت: این مجموعه شامل مسجد، بوفه و مجتمع سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی است که برای رفاه حال گردشگران در ورودی شهر در میدان، ولی امر این شهرستان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری عجب شیر، و به ظرفیت‌های این شهرستان برای جذب گردشگر گفت: ایجاد مجتمع خدمات رفاهی و توریستی علاوه بر جذب مسافران بر رونق گردشگری واشتغال این شهرستان نیز نقش تاثیر گذاری دارد.

وی همچنین از سنگ‌های نگهداری شده در روستای شیراز عجب شیر بازدید کرد وافزود: با توجه به ظرفیت که آثار دارند نمایشگاه موزه سنگ توسط میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری بخشداری و دهیاری و شورای روستا ایجاد می‌شود.

وی خواستارتسریع درساماندهی مکان برای این نمایشگاه موزه سنگ توسط بخشداری مرکزی و دهیاری این روستای شد وافزود:کارشناسان میراث فرهنگی هر سریع‌تر شرایط چیدمان و نقش و نگار کردن سنگ‌ها در این مکان را طراحی کنند و این محل را به نمایشگاه موزه سنگ تبدیل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا