پسران طلایی عنوان چهارم مسابقات جهانی را کسب کردند

تیم فوتبال نونهالان پسر تبریز با عنوان پسران طلایی با حضور در تورنمنت جهانی ترکیه موفق به کسب مقام چهارمی این مسابقات شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات جهانی فوتبال نونهالان استانبول ترکیه با حضور ۱۲ تیم از روز شنبه ۲۸ اردیبهشت به مدت ۲ روز در استانبول ترکیه برگزار شد.
تیم پسران طلایی تبریز که به عنوان تنها نماینده ایران در این تورنمت حضور داشت، در مرحله گروهی با تیم‌های فنرباغچه، بالیک اسیر اسپور، داویتکا ( قهرمان روسیه)، ایزمیر دی اس آی و آردا کیرچالی نماینده بلغارستان هم گروه بود.
در مرحله گروهی پسران طلایی مقابل آردا کیرچالی با نتیجه ۴ بر یک و در مصاف با بالیک اسیر اسپور یک بر صفر به پیروزی رسید. 
در ادامه نمایندگان ایران مقابل قهرمان روسیه به تساوی بدون گل رضایت داده و مقابل ازمیر دی اس آی و فنرباغچه تیم‌های قدرتمند ترکیه نتیجه را ۳ بر یک واگذار کردند. 
به گزارش ایرنا، باتوجه به اینکه تیم پسران طلایی به عنوان تیم فنی در مرحله گروهی شناخته شد، به مرحله بعدی مسابقات راه یافت.
در مرحله بعدی مسابقات، نماینده تبریز یک بر صفر مغلوب تیم بشیکتاش ترکیه شده و در نهایت عنوان چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.
در پایان این مسابقات که به مدت ۲ روز در استانبول ترکیه برگزار شد، علی شعبانی کاپیتان تیم فوتبال نونهالان تراکتورسازی و مهاجم پسران طلایی، به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.
تیم فوتبال نونهالان پسران طلایی به سرمربیگری محمد بابایی که سابقه سرمربی گری تیم ملی نوجوانان کشور را دارد در مسابقات ترکیه حضور داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا