کسب ۱۱ عنوان توسط شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان

کسب ۱۱ عنوان توسط شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان

شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان، موفق به کسب ۴ دیپلم افتخار و رتبه شاخص، ۲ رتبه برتر، ۲ گواهی تقدیر، ۲ رتبه سرآمد و یک تندیس در بخش رتبه های برگزیده شد.   

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در اختتامیه این جشنواره که با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و دیگر مسئولان برگزار شد، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در بخش نوآوری و فعالیت های پیشرو، ارتباطات رسانه ای، برنامه ریزی و ارزیابی، تحقیق و پژوهش، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی، رویدادپردازی و مسئولیت اجتماعی و سازمان قطار شهری اصفهان و حومه در بخش برنامه ریزی و ارزیابی، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی و رویدادپردازی موفق به کسب رتبه سرآمد روابط عمومی های استان شدند.  

در بخش نوآوری، فعالیت های پیشرو و محتواسازی، تحقیق و پژوهش، رویدادپردازی، دیپلم افتخار جشنواره به سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه سه، شهرداری منطقه ۶ و شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تعلق گرفت.

گواهی تقدیر از حضور فعال در این دوره به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان اهدا شد.  

همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در بخش روابط عمومی دیجیتال و مسئولیت اجتماعی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در بخش روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی و رویدادپردازی موفق به کسب تندیس، لوح سپاس و رتبه برتر این جشنواره شدند. 

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در بخش نوآوری و فعالیت های پیشرو، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، محتواسازی و رویدادپردازی، موفق به دریافت تندیس، لوح سپاس و رتبه برگزیده جشنواره شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا