توقیف ۳۰۰ خودروی بر هم زننده نظم عمومی در اصفهان

توقیف ۳۰۰ خودروی بر هم زننده نظم عمومی در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، گفت: در دو هفته گذشته ۱۵۷ مورد خودرو فقط در شهر اصفهان در محدوده‌های شمال شرق، خانه اصفهان و خیابان شیخ صدوق توقیف شد و جمعا بیش از ۳۰۰ خودرو در تمامی سطح استان توقیف شده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازفارس:رضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور استان اصفهان در سطح استان نسبت به برخورد با رانندگانی که قصد ایجاد مزاحمت، بدحجابی، سگ گردانی یا به‌ عبارتی‌دیگر دور دور را دارند با به‌کارگیری تمام توان خود اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به توقیف خودروهای که ایجاد مزاحمت برای نوامیس دارند، گفت: در دو هفته گذشته ۱۵۷ مورد خودرو فقط در شهر اصفهان در محدوده‌های شمال شرق، خانه اصفهان و خیابان شیخ صدوق توقیف شد و جمعا بیش از ۳۰۰ خودرو در تمامی سطح استان توقیف شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۲۳ خودرو در شهر اصفهان توقیف‌شده گفت: درصد تردد چنین افرادی در خیابان‌ها کمتر شد است؛ بیشتر ساکنینی که در این محدوده‌ها بودند از اجرای چنین طرحی که امنیت و آرامش را ایجاد کرده است راضی بوده‌اند چراکه با خیال راحت و بدون هیچ مزاحمتی  می‌توانند در خیابان تردد کنند.

رضایی در پایان افزود: خودروی این رانندگان با ارائه تعهد و در صورتی‌ که پرونده قضایی نداشته باشند، ترخیص می‌شود؛ این طرح تا پایان تابستان به‌ صورت هفتگی و مستمر اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا