برنامه های پلیس امنیت عمومی اصفهان درماه مبارک رمضان/با هنجارشکنان و روزه خواران برخورد قانونی می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دارند.

برنامه های پلیس امنیت عمومی اصفهان درماه مبارک رمضان/با هنجارشکنان و روزه خواران برخورد قانونی می شود

رئیس پلیس امنیت عمومی استان حفظ حقوق شهروندی و بهره مندی عموم مردم از فیوضات و برکات ماه پرفضیلت رمضان را از اهم برنامه های پلیس عنوان کرد و گفت: بر فعالیت صنوف و اغذیه فروشان در این ماه نظارت می شود.

 

سرهنگ “محمدحسن اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : امسال نیز همانند سال های گذشته، مردم مومن و پارسا با فرا رسیدن ماه مبارک آماده می شوند تا با شور و شعف وصف ناپذیر در مهمانی خدا شرکت و از این فرصت نهایت فیض معنوی را بهره مند شوند.

وی افزود: از شهروندان و افرادی که به علتی توان روزه گرفتن ندارند انتظار می رود از روزه خواری در ملاء عام و حتی در خودروهای شخصی اکیدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند و سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی نیز از اذان صبح تا هنگام افطار مجوز پذیرایی از مشتریان خود را ندارند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت :پلیس با افرادی که به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخوردی قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد را هرگز نخواهد داد.

وی همچنین به مسئله رعایت حجاب نیز در این ماه مبارک تاکید کرد و افزود: با معدود افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و اقدام به کشف حجاب در ملاء عام و در خودروهای شخصی می کنند برخورد قاطع می شود و خودروی فرد متخلف با هماهنگی قضائی توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان در پایان مجددا از کلیه مردم خواست ،در این ماه مبارک با پلیس همکاری داشته باشند و هر گونه هنجارشکنی را در اسرع وقت از طریق تماس باسامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و در آخر فرزندان خود در نیروی انتظامی را از دعای خیرتان محروم نسازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا