وضعیت نامناسب زیرساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی استان

ارک خبر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: برای پیش‌برد صنعت استان باید باورهای گذشته را تغییر داده و از ظرفیت‌های قانونی برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه‌ بررسی مشکلات و موانع تامین برق شهرک‌های صنعتی استان، با اشاره به اینکه وزارت نیرو موظف به تأمین برق صنعت کشور است، بیان کرد: اگر طی سال‌های گذشته نسبت به تأمین زیرساخت‌ها اقدام می‌شد، امروز مشکلی در تأمین برق واحدهای تولیدی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت برق باید نسبت به تأمین منابع مالی از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت‌های انرژی در قبال درآمدهای ناشی از فروش انشعاب یا برق با استفاده از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی بر تغییر باورهای مدیران در بحث تامین منابع مالی در سال رونق تولید تاکید کرد و گفت: آماده‌سازی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای حرکت موتور خدمت رسانی، پیشرفت و توسعه ضروری است.

در این نشست مقرر شد برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های برق و شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم و اجرا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا