«تسلا» به استقلال کامل می‌رسد

ارک خبر- رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: تا سال آینده خودروهای تسلا به استقلال کامل می‌رسند و روند تکمیلی خود را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، ایلان ماسک، رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: خودروهای تسلا تا سال آینده روند ایمنی خود را پشت سر می‌گذارند و از رقبای خود در عرصه خودروسازی جلو می‌زنند.

ماسک در سال ۲۰۱۵ نیز بیانیه‌ای صادر کرده بود که براساس آن خودروهای تسلا علاوه بر اینکه ایمن رانندگی می‌کنند، حافظ قوانین رانندگی نیز هستند.

محقق مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا که در پروژه خودروهای خودران تسلا همکاری می‌کند، در یک مصاحبه اظهار کرده است تا ۶ ماه یا نهایتا یک سال آینده تمام ضعف‌های خودروهای خودران تسلا برطرف می‌شود و با خدمات بیشتری به نسبت دیگر خودروهای خودران وارد بازار می‌شود.

به گفته ماسک، پیشرفت‌های مداوم در نرم افزار و سخت افزار باعث می‌شود خودروهای خودران برای حضور در جاده‌ها آمادگی پیدا کنند.

بنابر اظهارات رئیس کارخانه خودروسازی تسلا و اطلاعات منتشر شده، استارت افزایش قیمت خودروهای خودروهای خودران تسلا از یکم ماه می آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا