نمایش ”کبوتری ناگهان“ در تبریز روی صحنه می‌رود

ارک خبر- نمایش «کبوتری ناگهان» از دوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، هرروز ساعت ۱۸ در سالن استاد پایاب تئاتر شهر تبریز روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پوریا خزرایی – کارگردان این تئاتر در نشست خبری که با حضور کارگردان و بازیگران این نمایش برگزار شد، گفت: نمایش کبوتری ناگهان نوشته ی محمد چرمشیر، اولین تجربه کارگردانی من بوده و تاکنون کارگردانان زیادی به این نمایش پرداخته بودند اما هیچکدام به مرحله اجرا نرسیده بود.

وی افزود: با این همه خوشبختانه پس از حدود یک سال تمرین، این نمایش به مرحله اجرا رسیده است.

خزرایی در خصوص مضمون این اثر اظهار کرد: نمایش کبوتری ناگهان غدغهه های زنان جامعه را مطرح کرده و با این که نویسنده این اثر را سال ها قبل و در زمان قاجار خلق کرده است، امروزه نیز فضای حاکم بر داستان را در جامعه احساس می کنیم.

وی با اشاره به شخصیت های این نمایش، بیان کرد: هر کاراکتر نشان دهنده بخشی از جامعه است، به طور مثال شخصیت خانم جان فرد خشکی است که با دیدن واقعیت ها همچنان سکوت می کند.

کارگردان نمایش کبوتری ناگهان با اشاره به این که تمام بازیگران این نمایش از بانوان هستند، گفت: هنر مختص همه انسان ها بوده و تفکیک جنسیتی در آن اشتباه است، همچنین این نمایش نشان دهنده عقاید من در این زمینه بوده به همین جهت برای اولین تجربه کارگردانی خود، این متن را انتخاب کردم.

پوریا خزرایی کارگردان، محمد چرمشیر نویسنده، امیررضا اسدزاده تهیه کننده و مریم سلیمانی، مهسا موید، ربکا علیزاده، الهه آذری، نعیمه خسروی، الناز ثابت ایمانی و راضیه سربازی بازیگران نمایش ”کبوتری ناگهان” هستند.

گفتنی است از پوستر نمایش ”کبوتری ناگهان” به طراحی میلاد زاده باقر و فائزه شبان بسیم نیز در این نشست رسانه ای رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا