جراحی چشم ۱۲۰ مددجوی کمیته امداد بشاگرد در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

جراحی چشم ۱۲۰ مددجوی کمیته امداد بشاگرد در اصفهان

۱۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه محروم بشاگرد به همت گروه جهادی شهید شاطری و همکاری کمیته امداد استان اصفهان با سفر به استان مورد جراحی چشم قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه محروم بشاگرد به همت گروه جهادی شهید شاطری و همکاری کمیته امداد با اعزام به استان اصفهان در بیمارستان تخصصی فیض از ناحیه چشم مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
متین پور بابیان اینکه این مددجویان از بیست و یکم تا بیست و پنجم فروردین‌ماه مهمان کمیته امداد اصفهان هستند، گفت: اسکان، پذیرایی و رفت و آمد این بیماران نیازمند و همراهانشان در طول درمان به عهده این نهاد است.
وی ارائه خدمات جراحی چشم به این مددجویان را به همت والای اعضای گروه جهادی شهید شاطری وابسته دانست و گفت: هزینه‌های مربوط به بستری نیز توسط خیریه چشم‌پزشکی بیمارستان فیض پرداخت می‌شود و بر این اساس و با همکاری سه‌جانبه کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیریه درمانی بیمارستان؛ این نیازمندان تمام مراحل درمان و اقامت خود را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای طی می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بشاگرد را منطقه‌ای بسیار محروم توصیف کرد و گفت: خیران، نیکوکاران و گروهای جهادی اصفهانی همواره به کمیته امداد برای ارائه خدمات مناسب به مددجویان ساکن در این منطقه کمک کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا