درخواست معاون استاندار برای تسریع در عملیات خط انتقال اتیلن پتروشیمی

ارک خبر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال اتیلن پتروشیمی تبریز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی خط انتقال اتیلن پتروشیمی تبریز با تأکید بر رعایت مؤلفه‌های مورد نیاز فنی و زیست‌محیطی در اجرای این خط گفت: رعایت الزامات فنی و زیست‌محیطی از پیش‌شرط‌های اجرای این پروژه است و همه باید برای تحقق دقیق این الزامات هماهنگ عمل کنیم.

وی، بهره‌برداری کامل از ظرفیت تولیدی شرکت پتروشیمی تبریز و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای جدید را از مزیت‌های اتمام این پروژه عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه در کنار توسعه صنعتی شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی در مجموعه فوق خواهیم بود.

جهانگیری صرفه‌جویی ارزی حاصل از اجرای این پروژه را نیز یادآور شد و بیان کرد: بدون شک تحقق برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی نقش برجسته‌ای در امر صادرات داشته است و می‌توان از این مسیر صرفه‌جویی ارزی قابل‌توجهی را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی تبریز را نیز مورد تأکید قرارداد و گفت: انتظار داریم مدیران ارشد این مجموعه با نگاه ملی به اقدامات توسعه‌ای بنگرند و با به حداقل رساندن ریسک و هزینه، برنامه‌های خود را ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا