ارسال کمک‌های مردمی به استان سیل‌زده لرستان توسط ناوگان ترابری سنگین شرکت فولاد مبارکه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ارسال کمک‌های مردمی به استان سیل‌زده لرستان توسط ناوگان ترابری سنگین شرکت فولاد مبارکه
در پی جاری شدن سیل در استانهای گلستان و لرستان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه دوشادوش سایر هموطنان شریف ایران با ارسال کمکهای نقدی و غیرنقدی خود به یاری سیلزدگان این استانها شتافتند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر، عمل به مسئولیتهای اجتماعی در فولاد مبارکه را یکی از اولویتهای اصلی این شرکت دانست و تصریح کرد: مدیران و کارکنان این شرکت هنگام بلایای طبیعی در کنار مردم آسیبدیده بوده و هستند؛ بهنحویکه با جاری شدن سیل در استان گلستان، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با تکمیل فرمهای تهیهشده از سوی معاونت نیروی انسانی شرکت، معادل یک روز حقوق خود را برای کمک به عزیزان سیلزدۀ این استان اختصاص دادند و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
ایرج ترابی اختصاص عواید حاصل از بلیتفروشی دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و ذوبآهن اصفهان از هفتۀ نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور و همچنین اختصاص درآمد فروش حدود ۵۰۰ بلیت دیگر از سوی مدیرعامل و معاونان این کارخانه به گرفتاران سیل در این استان را بخش دیگری از کمکهای فولاد مبارکه به هموطنان استان گلستان دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همیاری و ایفای نقش فولاد مبارکه در یاریرسانی به هموطنان سیلزدۀ استان لرستان تصریح کرد: در پی وقوع سیل در استان لرستان، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از فولاد مبارکه برای همیاری این عزیزان مددجویی کرد. این شرکت نیز در این زمینه دست مددخواهی مسئولان استان را به گرمی فشرد و با در اختیار قرار دادن ناوگان ترابری سنگین برای حمل کمکهای مردمی به استان لرستان، در سربلندی استان اصفهان بهعنوان استان معین گام برداشت.
سرپرست روابط عمومی فولاد مبارکه در همین خصوص افزود: شرکت فولاد مبارکه با اختصاص ۲۰ دستگاه تریلر لبهدار و کانتینر برای انتقال ۶هزار تخته چادر امدادی از کاشان و ۳هزار تخته پتو از سایر شهرستانهای استان به استان سیلزدۀ لرستان، ضمن همکاری با مدیریت بحران استان به  یاری  هموطنان سیلزده شتافت. وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با همت دولت محترم و سایر ارگانها و با همیاری هرچه بیشتر مردم ایران که هنگام بلایای طبیعی همانند اعضای یک پیکر با هم ابراز همدردی میکنند، شرایطی فراهم شود تا مردم عزیز سیلزده کاشانههای خود را ساماندهی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا