تراکتورسازی تیم مدعی‌کُش لیگ/ استقلال، سپاهان و حالا پدیده

ارک خبر- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده مشهد یکی دیگر از رقیبان خود را کنار زد تا مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پنجشنبه گذشته توانست در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده مشهد عبور کند.

شاگردان جرج لیکنز که در هفته‌های اخیر بردهای اقتصادی متوالی کسب کرده‌اند در حالی از سد پدیده گذشتند که موتور گلزنی آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی بار دیگر روشن شده است تا کسی جلودارش نباشد.

استوکس با گلزنی در هفته‌های اخیر ۱۱ گله شد تا بار دیگر در کنار کی روش استنلی از سپاهان در صدر جدول آقای گل‌های لیگ برتر فصل جاری قرار بگیرد.

تراکتورسازی ابتدای فصل در اختیار محمدرضا زنوزی قرار گرفت تا این تیم پرطرفدار به بخش خصوصی ملحق شود. مالک تراکتورسازی در همان نقل و انتقالات لیگ برتر بازیکنان سرشناسی نظیر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، لی اروین و آنتونی استوکس را به خدمت گرفت تا خط حمله این تیم زهردار شود. خط آتشی که تا کنون به خوبی نتیجه داده است و این تیم با ۳۳ گل زده در ۲۲ هفته گذشته در کنار سپاهان اصفهان بهترین آمار گلزنی را در اختیار دارد.

با این حال جرج لیکنز که سومین سرمربی سرخپوشان تبریزی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود در بازی‌های نیم فصل دوم این تیم رکورد جالبی بابت گل نخوردن از خود بر جای گذاشته است. تراکتورسازی در نیم فصل دوم تنها یک گل در بازی با سپیدرود رشت دریافت کرده است. در واقع محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی در تیمی که کمترین تغییر را در خط دفاعی‌اش داشته است، پنج «کلین شیت» متوالی را به نام خود ثبت کند.

تراکتورسازی که معمولاً در بازی‌های خود موقعیت‌های گلزنی خوبی هم به دست می‌آورد در امر دفاع مستحکم‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند. نقطه قوتی که کمک زیادی به این تیم کرد تا تراکتورسازان در بازی‌های برگشت خود با تیم‌های مدعی قهرمانی نظیر سپاهان، استقلال تهران و پدیده مشهد پیروز شوند و حالا با ۴۳ امتیاز در جمع مدعیان جدی قهرمانی قرار بگیرند.

تراکتورسازان با پیروزی در دیدار اخیر خود مقابل پدیده مشهد، قامت قهرمان را پیدا کردند تا شاید این بار جام به جای ماندن در تهران و یا رفتن به اصفهان سوار هواپیمای تبریز شده و به پرشورها داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا