صنایع دستی آذربایجان شرقی در ۳۰ نقطه عرضه می شود

ارک خبر- معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: صنایع دستی این استان در قالب نمایشگاه ها و بازارچه های مختلف در ۳۰ نقطه استان طی تعطیلات نوروزی برپا شده و به مسافران نوروزی عرضه می شود.
فرشاد به آفرین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، یکی از برنامه های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان را ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی جهت عرضه و آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی هنری و سنتی آذربایجان برشمرد.
وی اظهار داشت: یکی از اصلی ترین محل ‌های عرضه صنایع دستی در نوروز ۹۸ نمایشگاه لاله پارک تبریز است که کار خود را از ۲۰ اسفند جاری آغاز کرده و تا ۱۷فروردین ۹۸ ادامه خواهد داد.
به آفرین با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی لاله پارک در مدت یک ماه فعالیت خود به معرفی هرچه بیشتر هنرهای دستی و سنتی این منطقه خواهد پرداخت، ادامه داد: تعداد ۲۲ هنرمند استان آثار خود را در این نمایشگاه و در ۱۸ رشته هنری ارایه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه نوروز فرصتی مناسب جهت معرفی هنر دست هنرمندان فاخر استان به گردشگران و میهمانان نوروزی است، گفت: نوروز ۹۸، فرصتی مناسب جهت اعتلای صنایع دستی استان در سطح ملی و بین المللی نیز است که زمینه مناسبی را در راستای رونق بازار صنایع دستی استان ایجاد خواهد کرد.
۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا