پورمحمدی: بخشی از گرانی‌ها ناشی از جو روانی است

ارک خبر- آخرین وضعیت تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازار در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در این نشست بر ایجاد شبکه و سیستم جامع توزیع در سطح ملی و استانی تأکید کرد و گفت: تحریم‌ها فرصتی برای شبکه‌سازی در زمینه توزیع کالاهای اساسی است.

وی با اشاره به توزیع برخی از اقلام اساسی با قیمت پائین در بازار، گفت: بخش عمده این اقلام بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود و باید نظارت جدی صورت گیرد تا حاشیه‌ها مانع از توزیع مناسب آنها نشود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: توزیع اقلام اساسی در هفته‌های اخیر، تاثیر ملموسی بر وضعیت بازار نداشته و این نشان می‌دهد که در کیفیت توزیع نیز باید دقت شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از جو روانی است، افزود: تأمین کالاهای اساسی در اولویت نخست است و در مورد قیمت کالاها نیز باید از روش‌هایی که موجب افزایش قیمت و ملتهب شدن بازار می‌شود خودداری شود.

پورمحمدی اضافه کرد: اگر نهاده‌ها و مواد اولیه تولید قیمت مشخص داشته باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت کالاهای نهایی نیز مشخص باشد.

در این نشست گزارش سازمان‌های مسئول در خصوص تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم در بازار و همچنین روند تأمین و توزیع میوه شب عید ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا