ترخیص خودروی رانندگان متخلف از ۲۵ اسفند+ جزییات

ارک خبر- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تمام خودروهایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف شده اند از ۲۵ اسفندماه می توانند به پارکینگ ها مراجعه و ( با پرداخت جریمه) خودرو را ترخیص کنند.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رزمایش مشترک نوروزی سازمان های مرتبط با سفر با حضور فرمانده ناجا روسا و مقامات سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.

سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای پنجشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم هر ساله در پنجشنبه آخرسال به مزار درگذشتگان خود مراجعه می کنند بنابراین تمهیدات ترافیکی لازم در این راستا اندیشیده شده است.

وی افزود: از مردم عزیز انتظار می رود، در این ایام به مقررات راهنمایی و رانندگی، دستورات و هشدارهای پلیس توجه کرده و حتما بین خطوط رانندگی کنند تا شاهد ترافیکی روان به ویژه در مسیرهای منتهی به آرامستان ها باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: مطابق هماهنگی هایی صورت گرفته، رانندگان خودروهای دارای بالای یک میلیون تومان جریمه نیز می توانند از ۲۸ اسفند تا پایان ۱۷ فروردین به مراکز مربوطه مراجعه و خودرو را ترخیص کنند.

وی توضیح داد: در واقع برابر این تدبیر، مدت زمان توقیف شده چنین خودروهایی، بخشیده می شود و رانندگان می توانند با پرداخت جریمه خودروی شان را ترخیص کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آماده باش صد در صدی نیروهای پلیس برای خدمات دهی به مردم در ایام نوروز، عنوان کرد: همه اقدامات جهادی پلیس از جمله برگزاری چنین رزمایشی ( رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸) در راستای خدمات دهی مطلوب به مردم است و در این راستا ۳۵ هزار نیروی پلیس، ۱۰ میلیون همیار پلیس و بیش از ۸۰۰ هزار فرهنگ یار پلیس فعالیت می کنند.

سردار هادیانفر با اشاره به دیگر تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی برای خدمات دهی به مردم و تسهیل سفرها، عنوان کرد: به همکارانم توصیه کرده ام اعمال قانون حتما با رعایت ادب، اخلاق و نزاکت باشد، البته به شهروندان نیز توصیه می کنم همواره به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه کافی داشته باشند تا شاهد سفری ایمن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مطابق هماهنگی با فرمانده نیروی انتظامی و موافقت ایشان، تمام خودروهایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف شده اند از ۲۵ اسفندماه می توانند به پارکینگ ها مراجعه و ( با پرداخت جریمه) خودرو را ترخیص کنند؛ البته چنین تدابیری به منظور خدمات دهی به مردم صورت گرفته و امید است شهروندان نیز به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا