دربی تبریز را تراکتورسازی برد

ارک خبر- تیم تراکتورسازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم همشهری خود ماشین سازی ۲ بر صفر پیروز شد.
دربی تبریز را تراکتورسازی برد
به گزارش ایرنا، دیدار دربی تبریز بین تیم های تراکتور و ماشین سازی عصر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول این بازی در حالی آغاز شد که سرخ پوشان مالک توپ و میدان بودند ولی در اواسط این نیمه شاگردان مهاجری بر یک سوم تراکتوری ها خیمه زده بودند و حتی دقیقه ۲۱ توسط سالاروند موقعیت خوبی در محوطه جریمه بدست آوردند که توپ با برخورد با پای فروزان راهی کرنر شد.
در ادامه این نیمه و در دقیقه ۲۳ بازی اشکان دژاگه از اشتباه محمد اهل شاخه استفاده کرده و گل اول بازی تیمش را به ثمر رساند .
مهاجری نیمه دوم را با تعویض محسن یوسفی در پست هافبک هجومی به جای صادق رضانیا آغاز کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما شاگردان لیکنز بهتر از بازیکنان ماشین سازی عمل کرده و کنترل بازی را بدست گرفتند تا اینکه در دقیقه ۵۰ آنتونی استوکس با پاس اسماعیلی فر توانست گل دوم تراکتور را بزند.
به گزارش ایرنا، محسن یوسفی دقیقه ۴۶ با صادق رضا نیا، سید محمد خرم الحسینی دقیقه ۵۸ با فرشاد سالاروند و احسان تاییدی دقیقه ۵۹ با احسان علوان زاده از تیم ماشین سازی تعویض شده و ساسان انصاری و علیرضا نقی زاده دقیقه ۷۶ به ترتیب به جای یوکیا سوگیتا و مسعود شجاعی از تراکتورسازان وارد میدان شدند.
همچنین استوکس و اشکان دژاگه از تراکتور و کنعانی زادگان از ماشین سازی در طول بازی کارت زرد گرفتند.
داوری این بازی را محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط، علی اکبر نوری و عسگر محمدی به ترتیب داور اول و دوم و عسگر محمدی داور چهارم و همچنین رحیم رحیمی مفدم به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی با شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازی با ۲۲ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و تراکتورسازی با ۴۰ امتیاز به طور موقت به رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جام هجدهم صعود کرد.
۹۸۵۳/۳۰۷۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا