هنرمند مراغه ای مقام اول جشنواره خوشنویسی مشق عشق را کسب کرد

ارک خبر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از کسب مقام نخست جشنواره ملی خوشنویسی ‘مشق عشق’ توسط هنرمند خوشنویس این شهرستان خبرداد.
هنرمند مراغه ای مقام اول جشنواره خوشنویسی مشق عشق را کسب کرد
احمد دادرس فیاضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیر دانش مراغی به عنوان تنها هنرمند راه یافته از آذربایجان شرقی به این جشنواره، موفق به کسب رتبه اول در رشته شکسته نستعلیق شد.
وی ادامه داد: در این جشنواره فرهنگی و هنری، در رشته شکسته نستعلیق امیر دانش مراغی اول شد، یونس رضائی دوم و فرامرز تیمور نژاد سوم شدند.
مراسم اختتامیه جشنواره خوشنویسی ملی مشق عشق با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس در ملکان برگزار و از نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل آمد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن خوشنویسان مراغه گفت: این انتخابات با حضور نمایندگان انجمن خوشنویسان شعبه تبریز و اعضای انجمن خوش نویسان این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: این انتخابات، با شرکت ١٧ نفر از ٢٠ نفر اعضای حائز شرایط رای دادن انجمن خوشنویسان مراغه آغاز و اعضای اصلی این انجمن انتخاب شدند.
وی ادامه داد: براین اساس، اکبر نیکخو، حسین نیکخو، احمد ارجمندی و بابک نیکزاده بعنوان شورای انجمن، علی فرجام و ایرج کیومرزی به عنوان اعضای علی البدل، امین سیاح روحانی به عنوان بازرس اصلی و جعفر زائرین به عنوان بازرس علی البدل و حسین سعادتی به عنوان نماینده هیئت بدوی نمایندگان از مراغه انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: همچنین براساس آیین نامه های موجود و تایید سرپرست شعبه تبریز، اکبر نیکخو بار دیگر توسط شورای مراغه به عنوان سرپرست شعبه مراغه به انجمن مرکزی خوشنویسان ایران معرفی شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا