انجمن هنرعکاسی عجب شیر آغاز به کار کرد

ارک خبر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر از آغاز به کار انجمن هنر عکاسی این شهرستان خبرداد و گفت: توسعه و تقویت انجمن ‌های هنری و واگذاری امور به اصحاب فرهنگ و هنر، هدف اصلی آغاز به کار این انجمن است.
انجمن هنرعکاسی عجب شیر آغاز به کار کرد
به گزارش ایرنا، فرهاد جبارپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنر عکاسی نزد مردم عجب شیر ریشه دیرینه دارد و عکاسان این شهرستان در جشنواره های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته اند و از این رو ایجاد انجمن عکاسی می تواند به رشد این هنر در این شهرستان کمک کند.
وی افزود: بعد از اقدامات قانونی و ثبت انجمن، از طریق فراخوان عضوگیری انجام و انتخابات هیات مدیره با شرکت ۳۰ عضو فعال برگزار شد.
جبارپور گفت: در انتخابات این انجمن شجاع زینتلو به عنوان رئیس انجمن، محمد نورمحمدی به عنوان نایب رئیس، وحید درخشی به عنوان خزانه دار، سیدرضا موسویان و امین حکمت به عنوان اعضای هیات مدیره و فرید گل افشان به عنوان بازرس انتخاب و معرفی شدند.
وی در خصوص برنامه های انجمن عکاسی عجب شیر افزود: برگزاری دوره های آموزشی عکاسی، اردوهای عکاسی، برپایی نمایشگاه های مختلف، برگزاری ورک شاپ و کارگاه های علمی در حوزه عکاسی، مشارکت با انجمن های عکاسی استان و برگزاری جشنواره های هنری از جمله برنامه ها و اهداف مصوب این انجمن است.
شهرستان عجب شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا