ماشین‌سازی مستحق قهرمانی بود/ سبزپوشان نایب قهرمان شدند

ارک خبر- تیم والیبال نشسته ماشین‌سازی تبریز با وجود پیروزی برابر حریف‌اش به مقام نایب قهرمانی مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته کشور دست یافت.

ماشین‌سازی مستحق قهرمانی بود/ سبزپوشان نایب قهرمان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته کشور(جام ایثار)، تیم ماشین‌سازی تبریز در ورامین به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت.

ماشین‌سازی که در دور رفت و در تبریز برابر تیم ورامینی شکست خورده بود، در بازی برگشت به دنبال انتقام و رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات بود.

در این دیدار شاگردان هادی رضایی با ارائه بازی خوب با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شهرداری ورامین به برتری رسیده، اما با امتیاز برابر و در ست شماری قهرمانی را از دست داده و به نایب قهرمانی بسنده کردند.

سبزپوشان تبریزی در ست‌های دوم، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسیده و ست اول و چهارم را ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به تیم ورامینی واگذار کرده بودند.

تیم والیبال نشسته ماشین‌سازی تبریز با ۲۳ امتیاز به مقام نایب قهرمانی مسابقات سوپر لیگ والیبال کشور دست یافت. شهرداری ورامین هم امتیاز با تیم ماشین‌سازی قهرمان این مسابقات معرفی شده و تیم روانکاران گنبد نیز سوم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا