تراکتورسازی تبریز اولین باخت فصل سپاهان اصفهان را رقم زد

ارک خبر- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درهفته بیستم از رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران نخستین شکست فصل را بر سپاهان اصفهان تحمیل کرد.
تراکتورسازی تبریز اولین باخت فصل سپاهان اصفهان را رقم زد
به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم عصر جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در حضور نزدیک به ۴۵ هزار تماشاگر با پیروزی دو بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.
نیمه نخست این بازی در حالی ادامه یافت که شاگردان لیکنز برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی این دیدار نیاز داشتند، از این رو میدان و بازی را در اختیار گرفتند و صاحب موقعیت های زیادی نسبت به تیم سپاهان شدند و در نهایت مهدی مهدی پور در دقیقه ۳۷ بازی توانست از روی ضربه ایستگاهی دروازه سپاهان را باز کند تا این نیمه با برتری یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم و جایگزین شدن محمد رضامهدی زاده بجای با حامد بحیرایی در سپاهان، این تیم به بازی سرعتی روی آورد و تا دقایقی از بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفت با این حال دقیقه ۷۳ بازی حرکتی که استوکس در محوطه جریمه سپاهان انجام داد مهدی کیانی را مجبور به خطا روی این بازیکن کرد تا داور میدان ضربه پنالتی اعلام کند و دومین گل این دیدار توسط استوکس به ثمر برسد.
همچنین در طول بازی ساسان انصاری، محسن فروزان از تراکتورسازی کارت زرد گرفتند.
به گزارش ایرنا، ابوالحسن جعفری دقیقه ۷۷ با محمد ایران پوریان از تیم سپاهان و قائم اسلامی خواه دقیقه ۸۷ با ساسان انصاری، علی رضا نقی زاده دقیقه ۹۰ با مسعود شجاعی از تیم سرخ پوشان تبریز تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط، محمد رضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی به ترتیب داور اول و دوم، علی دو دانگه داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری همچنین رضا کرمانشاهی و محمد باقر پور باقر داور خط بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی تبریز با برتری در این بازی با ۳۷ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران در رده پنجم باقی ماند اما سپاهان به توجه به اینکه یک بازی کمتر دارد و تساوی پدیده مقابل پیکان با ۳۸ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا