کمانداران مراغه بیشترین سهم تیم ملی را به خود اختصاص دادند

ارک خبر- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: دومین دوره مسابقات بین المللی کمان سنتی جام ارس به میزبانی شهرستان جلفا برگزار می شود که ۶ کماندار از مراغه به همراه سایر ملی پوشان در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.
کمانداران مراغه بیشترین سهم تیم ملی را به خود اختصاص دادند
مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش آقایان روح الله صدرکریمی، محمود مولایی و داوود مولایی و در بخش بانوان لیداحسن پورآزاد، مهسا فهیمی وعاطفه مهرچین در ترکیب تیم ملی در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم هایی از ترکیه، قرقیزستان، عراق، آذربایجان، افغانستان و تیم های الف و ب ایران حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: این رقابت ها از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه ۹۷ به میزبانی جلفا برگزار می شود.
نوایی گفت: در نخستین دوره این رقابت ها که سال گذشته برگزار شد، روح الله صدرکریمی توانست به مقام قهرمانی و لیدا حسن پور به مقام نایب قهرمانی دست یابد.
وی به نتایج مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان که هفته گذشته در آذرشهربرگزار شد نیز اشاره کرد و افزود: در این رقابت ها و در بخش کامپوند آقایان امیر مطری و روح الله صدر کریمی به ترتیب در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند و در بخش بانوان لیدا حسن پورآزاد در جایگاه نخست قرار گرفت و هانیه بهشتی به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: کمانداران مراغه ای در سالجاری توانستند ۱۷ قهرمانی کشور و ۱۶ قهرمانی استان را برای ورزش مراغه به ارمغان بیاورند.
حدود هفت هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۸۸ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا