اتاق برای همه، همه برای نجات اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اتاق برای همه، همه برای نجات اصفهان

به گزارش ارک خبر:نشست خبری انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره نهم و معرفی اعضای مجمع تشکل‌ها و فعالان اقتصادی دوشنبه اسفندماه ۹۷ برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تلاش اتاق بازرگانی برای آزادسازی زمین به‌منظور توسعه فرودگاه اصفهان گفت: در زمینه معضل آب زاینده‌رود تلاش‌های بسیاری انجام دادیم و ان‌شاءالله بعد از اتمام انتخابات اقداماتی که برای توسعه اصفهان در دستور کار هست که کامل بیان خواهیم کرد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی اظهار کرد: برای احقاق حقوق از دست رفته فعالان اقتصادی اصفهان از رئیس امور مالیاتی کشور به دادستان کل شکایت کردم و تهدید به شکایت شدم، اما پیگیری را رها نکردم و به نتیجه هم رسیدیم.

وی در زمینه صادرات خاطر نشان کرد: مرکز رشد و توسعه صادرات را راه‌اندازی کردیم، اما عزیزانی که در این بخش مسئولیت داشتند کوتاهی کردند. البته اتاق بازرگانی اصفهان تا اردیبهشت ۹۸ با همین تیم اداره می‌شود و این مرکز را به نحوی اداره خواهد شد که در کشور نمونه شود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان درباره رکود اقتصادی شدید در استان اصفهان و وجود تحرک بیشتر در بازار سایر استان‌ها افزود: این موضوع به شکلی که نقل می‌کنند نیست. شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در این زمینه اقدامات خوبی صورت داده است. دلیل رکود اقتصادی در استان به جز مسائل خارجی، معضل زاینده‌رود است.

وی با بیان اینکه مسافران مترو اصفهان چند برابر شده در زمان جاری شدن آب در زاینده‌رود تصریح کرد: تا جایی که بتوانیم در محافل مختلف پیگیر رفع مشکلات اصفهان هستیم. در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در۴ سال گذشته اول بودیم، که دلیل آن پیگیری و تصویب مصوبات در سطح کشور بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا