انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی نیازمند دقت و هوشمندی بالایی است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی نیازمند دقت و هوشمندی بالایی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی با توجه به ظرافت های خاصی که دارند نیازمند دقت و هوشمندی بالایی از سوی خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار درخشان” در دیدار با “محسن طباطبایی” معاون اطلاعات و اخبارصدا و سیمای مرکز اصفهان ضمن تقدیر از پوشش خبری و انعکاس بسیار خوب مراسم تشییع با شکوه ۲۷ شهید مدافع امنیت استان گفت: مردم با این حضور پر شور خود یک بار دیگر حماسه ۲۵ آبان ۶۱ را تکرار کردند و نشان دادند که پای ارزش ها و آرمان های امام ، شهدا و انقلاب ایستاده اند و لحظه ای عقب نمی نشینند.

وی با بیان اینکه کشور ما پر است از جوانانی که آماده جانفشانی برای دفاع از ولایت هستند افزود: این مردم لایق بهترین ها هستند و بایستی خادمان نظام بیشترین خدمت را به این مردم ارائه کنند و این کار هم نیازمند مشارکت بین همه سازمان ها و نهادها است.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان، بر تاکید ویژه فرمانده انتظامی استان به اجتماعی کردن امنیت از طریق تعامل با رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا نیاز داریم که به صورت ویژه با صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و مجموعه اصحاب رسانه همکاری و تعامل داشته باشیم.

این مقام انتظامی به ویژگی ها و ظرافت های اخبار پلیسی و رویدادهای اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: انعکاس اخبار حوادث و رویدادهای اجتماعی با توجه به ظرافت های خاصی که دارند نیازمند دقت و هوشمندی بالایی از سوی خبرنگاران است و باید به گونه ای مدیریت شوند که انتشار آنها موجب تشویش، نگرانی، نا امیدی و احساس نا امنی در بین مردم نشود.

سرهنگ درخشان، تعامل با رسانه ها را در اولویت برنامه های پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس و رسانه هر دو در حفظ امنیت نقش دارند و بایستی تعامل بین آن ها همانطور که تا کنون بوده با قوت بیشتری ادامه یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه از همکاری ویژه معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان با معاونت اجتماعی پلیس استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با تقویت این روند بتوانیم امنیت پایدار و مطلوبی را برای مردم اصفهان که به حق، شایسته بهترین ها هستند فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا