کشف ۳۰۰ کیلو بادام هندی قاچاق در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

کشف ۳۰۰ کیلو بادام هندی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انبار نگهداری بادام هندی قاچاق به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و به دنبال وصول اخباری مبنی بر اینکه شخصی در امر نگهداری کالاهای قاچاق فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۸ شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای تخصصی و تحقیقات به عمل آمده سرانجام مأموران انبار نگهداری اقلام قاچاق را کشف و ضمن اخذ مجوزهای قضائی در بازرسی از محل، ۱۵ بسته ۲۰ کیلویی بادام هندی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای توقیف شده را حدود ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: طرح مقابله با قاچاق کالا از برنامه های اصلی و در دستور کار مستمر نیروی انتظامی است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اعم از نگهداری، خرید و فروش کالاهای قاچاق مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا با مخلان اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا