توسعه مرند با رونق ظرفیت‌های گردشگری محقق می‌شود

ارک خبر-توسعه مرند با رونق ظرفیت‌های گردشگری محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فدایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مرند در جلسه توسعه و تعامل این شهرستان شهرستان مرند را دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دانست که با تمرکز بر روی آن، می‌توان در جهت توسعه قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه باید در ابعاد مختلف انجام شود، ابراز داشت: محور توسعه مردم هستند و این مهم باید با دست مردم و از طریق تغییر نگرش در میان مردم اتفاق افتد.

وی اظهار داشت: همان طور که بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی، همان مطالبات مردم است لذا همین مردم باید در مسیر رفع آن‌ها و توسعه شهرستان مشارکت داده شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مرند بر ضرورت استفاده از تمام سلیقه‌ها در جهت پیشرفت شهرستان تاکید کرد و گفت: ما باید با تمام وجود اقدامات لازم در راستای جذب گردشگر را انجام داده و داشته‌های خود را تبلیغ کنیم.

فدایی ادامه داد: شهرستان مرند پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بسیاری در خود دارد که می‌توان با تمرکز بر روی آن، در جهت توسعه این شهرستان قدم برداشت.

وی خبرنگاران را بازوی توسعه و عمران و فرهنگ سازی جامعه دانست و اذعان داشت: نقش رسانه هم افزائی در یک امر مهم است و با همراهی آن‌ها حل مشکلات جامعه با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد.

معاون فرماندار ویژه مرند با تقدیر از عملکرد مدیران کارآمد گفت: مدیران همیشه باید اخلاق حرفه‌ای خود را با هنر مدیریت بالا ببرندباید در فرهنگ سازی جدی باشیم با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می‌توانیم قدم‌های توسعه را برداریم و مرند را از حالت رکود به حرکت درآوریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا