رویدادهای فرهنگی این هفته‌ی تبریز

ارک خبر- رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … هفته‌ی جاری از (۲۷ بهمن تا ۳ اسفند ماه) در تبریز برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:

«نمایش»

*‏نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی علی فتوحی از ۲۷ بهمن۹۷ تا ۱۱ اسفند در موسسه‌ی بین‌المللی الف، سالن تئاتر مستقل به روی صحنه می‌رود.

*نمایش فیزیکال و موزیکال «شازده کوچولو» از ۲۳ بهمن ساعت ۱۸ در تئاتر شهر تبریز سالن استاد صادقی اجرا می‌شود.

*نمایش «نهنگ قنبر» به کارگردانی بابک نهرین از سوم اسفند ساعت ۲۰ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

«نمایشگاه»

*‏نمایشگاه حراج آثار هنری بمناسبت نوروز از ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند، ساعت ۱۵ تا ۱۹ در خانه‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می‌باشد.

*نمایشگاه «زیورهای هنر معاصر» شیوا سیدی از ۲۶ بهمن تا ۷ اسفند در گالری ملک برگزار می‌شود.

*نمایشگاه نقاشی انفرادی «حبیب مرادی» از ۲۶ بهمن تا ۱۸ اسفند، ساعت ۱۶ الی ۲۰، در گالری آتلیه کبود برپا می‌شود.

*نمایشگاه گروهی «طرح، رنگ، حجم» از ۲۷ بهمن تا دوم اسفند ماه، ساعت ۱۶ الی ۱۹ در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز پذیرای بازدیدکنندگان است.

*نمایشگاه آثار حمید امینی‌فر از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفند، ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری عکس سینما ناجی دایر است.

*پنجمین نمایشگاه آثار هنری،صنایع دستی،گل و گیاه، زیورآلات، آرایشی و بهداشتی خاتون تا ۲۸ بهمن از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجتمع تجاری اطلس برگزار می‌شود.

«موسیقی»

*کنسرت «نغمه حیرانی» گروه دف نوازان حیران سوم اسفند، ساعت ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹بهمن، سالن اقبال آذر به روی صحنه می‌رود.

*ارکستر فرمات تبریز به رهبری فرشاد لیل‌آبادی سوم اسفند، ساعت ۲۱، در سالن پتروشیمی برگزار می‌شود.

*کنسرت محمد معتمدی ساعت ۲۱، سوم اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

* محسن ابراهیم‌زاده ۲۷ و ۲۸ بهمن در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به اجرای موسیقی می‌پردازد.

* کنسرت آذربایجانی رحیم شهریاری یکم اسفند ساعت ۲۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز اجرا می‌شود.

«سینما»

* فیلم‌های “آشغال‌های دوست‌داشتنی” به کارگردانی امیریوسفی، “جن زیبا” به کارگردانی بایرام فضلی، “ضربه‌فنی” غلامرضا رمضانی، “هت‌تریک” به کارگردانی رامتین لوافی، “دزد و پری۲” به کارگردانی حسین قناعت، “قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان، ” درساژ ” به کارگردانی پویا بادکوبه ، “مارموز” به کارگردانی کمال تبریزی، “سندباد و سارا” به کارگردانی غلامرضا آزادی ، “تخته‌گاز” به کارگردانی محمد آهنگرانی، “بمب یک عاشقانه” به کارگردانی پیمان معادی، “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “پارادایس” به کارگردانی علی عطشانی در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “قانون مورفی”، “دزد و پری”، “بمب، یک عاشقانه”، “تخته‌گاز” ،”جن زیبا” و”پارادایس” در سینما ناجی و فیلم‌های “لازانیا”و “پارادایس” در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.

* فیلم‌های”جن زیبا”،”سرو زیرآب” به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، “سوءتفاهم” به کارگردانی احمدرضا معتمدی، “ماموریت غیر ممکن” به کارگردانی یعقوب غفاری و”هت‌تریک”در سینما قدس، فیلم‌‌های “پارادایس”و “آشغال‌های دوست‌داشتنی” در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “دزد و پری”، “ماموریت غیرممکن”، “تخته‌گاز” و “قانون مورفی”در سینما ۲۹ بهمن و فیلم”قانون مورفی”در سینما انقلاب و فیلم‌های “پارادایس”و “ماموز” در سینما الف اکران می‌شود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا