راه های آذربایجان شرقی با وجود بارش برف باز است

ارک خبر- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی راه های فرعی و اصلی استان با وجود بارش برف باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.
راه های آذربایجان شرقی با وجود بارش برف باز است
سرهنگ رضا کریمی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در عین حال از لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان خبر داد، افزود: استفاده از زنجیر چرخ برای تمامی خودروهای سبک و سنگین ضروری است.
وی از هموطنان خواست از مسافرت های غیر ضروری در جاده های استان با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و پوشاک مناسب و پتو به همراه داشته باشند.
سرهنگ کریمی نژاد با تاکید بر اینکه رانندگان پیش از سفر از وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند، اضافه کرد: رانندگان وضعیت چراغ های عقب و جلو، بخاری و برف پاکن های خودرو خود را کنترل کنند.
بر اساس اعلام معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی بارش برف به واسطه فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از نقاط استان ادامه دارد و بتدریج در بعداز ظهر ضعیف می شود.
محمد اشجعی با اشاره به اینکه بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته از سراب به میزان ۲۴٫۷ میلی متر گزارش شده است و ارتفاع برف در این شهرستان به ۳۰ سانتی متر رسیده است، گفت: کمینه دمای هوا هم در زمان حاضر مربوط به سراب با ۵ درجه سانتی گراد زیر صفر است.
بر اساس این گزارش در زمان حاضر بارش برف در شهرستان های جلفا، کلیبر، اهر، سراب، مرند، هریس و ملکان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا