پرچم های شهر اصفهان به حالت نیمه افراشته در می آید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 

شهردار اصفهان:

پرچم های شهر اصفهان به حالت نیمه افراشته در می آید

شهردار اصفهان گفت: همه پرچم های شهر اصفهان در پی شهادت مدافعان وطن به حالت نیمه افراشته در می آید.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در گفتگوی رادیویی با برنامه “سلام اصفهان” گفت: شهادت ۲۷ مدافع عاشق وطن از لشکر همیشه سربلند ۱۴ امام حسین (ع) را به مردم و خانواده آنها تسلیت و تبریک می گویم. حمله ناجوانمردانه خصم زبون، همه ملت و مردم اصفهان را غصه دار کرده است اما خون هر شهید مقدمه یک پیروزی جدید است.

وی ادامه داد: همه مردم در ایران و اصفهان به صحنه خواهند آمد و پیکر پاک این گلگون کفنان را بر دستان خود تشییع می کنند و این کار برای همه ما پیام دارد.

شهردار اصفهان گفت: امروز با اعلام عزای عمومی، همه پرچم های شهر اصفهان به حالت نیمه افراشته در می آید. پرچم های عزای عمومی نیز در اصفهان نصب شده است. دیروز افتخار پیدا کردم در نماز جمعه سپاهان شهر حضور پیدا کرده و پیکر دو تن از شهیدان مدافع وطن را همراه با مردم این منطقه، تشییع کنم.

وی در ادامه گفت: نشست شهرداران کلانشهرها در تهران هفته گذشته تشکیل شد و همه کلانشهرها در حضور معاون اول رئیس جمهور مطالبات خود را مطرح کردند که تصمیمات و راهکارهای خوبی در خصوص اوراق مشارکت و مشکلات بانکی اتخاذ شد و امیدوارم نتایج این تصمیمات، تاثیرات خوبی در عمران و آبادانی شهرها داشته باشد.

نوروزی افزود: مجمع شهرداران کلانشهرها نیز انتخاباتی داشتند که طی آن بنده به عنوان نماینده شهرداران کلانشهرها در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت انتخاب شدم. با توجه به ترکیب این شورا که متشکل از وزرا، معاونان قوه قضاییه، معاون رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه است امیدوارم از این موقعیت برای رشد اصفهان و سایر شهرها استفاده کنیم.

وی گفت: در هفته اخیر با چند تن از وزرا و مسئولان ملی در خصوص مسائل اصفهان گفت و گو کردیم که دستاوردهای خوبی برای شهر اصفهان در پی داشت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا