ثبت ۷۴۱۹ پیشنهاد در ۹ ماهه سالجاری در نظام پیشنهادات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

ارک خبر-مدیرعامل شرکت گاز استان از ثبت بیش از ۷۴۱۹ پیشنهاد در سیستم نظام پیشنهادات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : نظام مدیرست مشارکتی فضای مناسبی را برای مشارکت فکری کارکنان در جهت بهره وری و رشد سازمانی ایجاد می کند.
سیدرضا توحیدی افزود: سرانه پیشنهاد دریافتی به ازای هر یک از کارکنان حداقل ۷ پیشنهاد هدفگذاری شده است که در ۹ ماه نخست امسال با ۷۴۱۹ پیشنهاد ۴ پیشنهاد محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه به تعداد ۲۴۹ پیشنهادات برون سازمانی در بازه زمانی ذکر از پیشنهاد دهندگان برون سازمان اخذ شده گفت : از تعداد ۷۴۱۹ پیشنهاد ارائه شده تعداد ۱۴۷۸ پیشنهاد به تصویب کمیته های تخصصی نظام پیشنهادات رسیده و ۱۰۳۳ پیشنهاد اجرایی شده است.
وی گفت : بررسی بموقع و بدون تاخیر ۹۰درصد از پیشنهادها ، تهیه فیلم (مصاحبه) از برترین های نظام پیشنهادها ، برگزاری جشنواره تقدیر از برترین های نظام مشارکت ، ، تقویت دوره های آموزشی مرتبط با مدیریت مشارکتی و سیستم پیشنهادها ، ایجاد بسترهای لازم جهت ارائه پیشنهاد از طریق افراد برون سازمانی و … از اهم برنامه های کیفی در نظر گرفته شده برای سال ۹۷ بود که در ۹ ماهه سال بیشتر این برنامه ها به نحو احسن اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا