جدال انتقامی تیم های ایران و عراق در جام هفدهم

ارک خبر- دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق از چند جهت حائز اهمیت است و به نوعی دیدار انتقامی برای یوزوهای ایرانی محسوب می‌شود.
جدال انتقامی تیم های ایران و عراق در جام هفدهم
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دبی، تیم ملی فوتبال ایران فردا چهارشنبه در سومین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف عراق می‌رود.
بدون شک رویارویی با سبزپوشان عراقی آن هم در ورزشگاه آل مکتوم دبی، نمی تواند خاطرات چندان خوبی را برای تیم ملی تداعی کند.
تیم ملی فوتبال ایران ۲۱ سال پیش در همین ورزشگاه برابر عراق قرار گرفت که با نتیجه ۲ بر یک از این تیم شکست خورد.
این در شرایطی است که در دور قبل رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ در استرالیا نیز، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر این تیم حذف شد.
قطعا این بازی برای تیم ملی ایران که صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این که شاگردان کی روش در این بازی انتقامی به برتری برسند، می تواند روحیه مضاعفی برای تیم ملی در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا باشد.
تیم ملی که در گروه D این دوره از رقابت ها با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است، در نخستین دیدار خود در این بازی ها با پنج گل یمن را شکست داد و پس از آن هم با ۲ گل ویتنام را مغلوب کرد تا بدین ترتیب صعودش را به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا