استاندار آذربایجان شرقی: گزینش های مناسب مشکلات را کاهش می دهد

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی گفت: گزینش های مناسب و خوب در ساختار اداری کشور و استان، مشکلات جامعه در بخش های مختلف را کاهش می دهد.
استاندار آذربایجان شرقی: گزینش های مناسب مشکلات را کاهش می دهد
محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جمع کارکنان هسته های گزینش آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه در سطح استان و در مرحله نخست گزینش ها هیچ مشکلی وجود ندارد، اما برای کاهش مشکلات بعدی و بروز احتمالی معضلات اداری، لازم است نسبت به تداوم و پایش گزینش ها اقدام شود.
وی با اشاره به اهمیت کار گزینش در ساختار دولت و دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: رصد و گزینش افراد برای ورود به ادارات و سازمان های دولتی باید همیشگی باشد و صلاح نیست پس از ورود افراد به بدنه دولت نحوه و نوع فعالیت آنها کنترل نشود و رها شود.
پورمحمدی با بیان اینکه گزینش برای سالم سازی کشور و ادارات دولتی لازم و ضروری است، یادآوری کرد: برای اصلاح رویه ها و بهبود امور باید عملکرد گذشته هسته های گزینش به دقت بررسی و موشکافی شود تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.
وی گفت: هرچند در حال حاضر جذب نیروی انسانی در ادارات چندان جاری و ساری نیست، اما بخش اعظم نیروهای فعال در سازمان ها و نهادهای دولتی به صورت قراردادی فعالیت می کنند که هسته های گزینش نسبت به تبدیل وضعیت آنها می تواند وارد عمل شود.
پورمحمدی، توصیه پذیری و خویشاوند سالاری را از چالش ها و رویه های خطرناک در گزینش افراد برای ادارات دولتی برشمرد و گفت: باید با تمام توان نسبت به شیوع این معضلات مقابله کرد و تمام استخدام ها باید به دور از هر گونه ملاحضات و شائبه بوده و بر اساس قوانین و مقررات قانونی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا