تبریز قهرمان مسابقات دو صحرا نوردی کارگران کشور شد

ارک خبر- رئیس هیات ورزشی کارگری آذربایجان شرقی گفت: مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم استان به پایان رسید.
تبریز قهرمان مسابقات دو صحرا نوردی کارگران کشور شد
پرویز پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: این مسابقات که توسط فدارسیون ورزش کارگری به میزبانی هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد ۴۵ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم از سراسر کشور در ۲ رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال به صورت انفرادی و تیمی شرکت کردند.
وی افزود: مسابقات دو صحرانوردی ورزشکاران در هوای برفی با طی مسیر از محل شرکت بنیان دیزل تا پارک صنعتی قراملک و بالعکس به طول ۸ کیلومتر برگزار شد.
پناهی گفت: در پایان رقابت ها در بخش انفرادی و زیر ۴۰ سال محمد فرجی از خراسان رضوی مقام اول، رحیم دیبائی از تبریز دوم و یاسین رجبی از استان مرکزی به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی و در رده سنی بالای ۴۰ سال محمد بدیعی از خراسان رضوی به مقام اول رسید و داود حسین زادگان از تهران و جلیل شاهمیر از تبریز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی در مورد نتایج تیم های برتر نیز گفت: در بخش تیمی، استان بوشهر با ۲۳ امتیاز مقام سوم، خراسان رضوی با ۴۱ امتیاز مقام دوم و تیم تبریز با ۴۳ امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات نائل آمد.
به گزارش ایرنا، تیم آذربایجان شرقی در قالب دو تیم کولاک شرق و بنیان دیزل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که تیم بنیان دیزل توانست فاتح این دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی کارگران کشور شود.
برندگان انفرادی که بالاترین رکورد را در این مسابقات ثبت کردند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا پس از گذراندن اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا اعزام شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا