تیم فوتبال تراکتورسازی چند بازیکن جدید جذب می کند

ارک خبر- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه در روزهای آینده چند بازیکن جدید به تیم اضافه خواهند شد، گفت: با اضافه شدن چند مهره جدید در روزهای آینده تیم ما تا حدود زیادی کامل می‌ شود .
تیم فوتبال تراکتورسازی چند بازیکن جدید جذب می کند
به گزارش ایرنا، محمد تقوی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شکست مقابل فولاد خوزستان که بدترین نتیجه ممکن بود، برنامه ‌ریزی را بر این مبنا قرار دادیم که در دو هفته اول تمرینات، کارهای بدنی داشته باشیم تا بازیکنان بعد از ۱۲ روز استراحت، از لحاظ بدنی به شرایط مناسب برگردند.
وی اعلام کرد: با همکاری و هماهنگی‌هایی که طی هفته‌های اخیر با اعضای کادرفنی داشتیم، برنامه‌ تمرینات تنظیم شده و بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی پیدا کردند.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی عنوان کرد: کارهای تاکتیکی را از هفته بعد شروع خواهیم کرد و برای برگزاری چند دیدار دوستانه برنامه ریزی کرده ایم.
وی با ابراز نگرانی از نبود بازیکنان ملی‌ پوش، اضافه کرد: این موضوع باعث می شود که بین بازیکنان تعادل برقرار نشود، زیرا بازیکنان حاضر در تمرینات برنامه‌های پرفشاری پشت سر می گذارند ولی تمرینات تیم ملی با ما متفاوت است چون آن‌ها در شرایط بازی هستند و ما تعطیلات را پشت سر می‌ گذاریم.
به گزارش ایرنا، تیم تراکتورسازی با کسب ۲۶ امتیاز و جایگاه چهارمی جدول در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ از هفته شانزدهم لیگ برتر در نخستن بازی نیم فصل دوم خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا