مس سونگون در برابر مقاومت قرچک پیروز شد

ارک خبر- دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و مقاومت قرچک در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی میزبان در سالن پورشریفی تبریز به پایان رسید.
مس سونگون در برابر مقاومت قرچک پیروز شد
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در دیداری خانگی به مصاف مقاومت قرچک رفت و این تیم را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد.
بازیکنان دو تیم در دقایق ابتدایی این بازی، تلاش فروانی برای رسیدن به گل داشتند و در دقیقه ۱۳ بازی نخستین گل دیدار توسط مهدی قلی زاده برای تیم مهمان به ثمر رسید اما این گل دوامی نداشت و چند ثانیه بعد مرتضی عزتی توانست گل خورده را برای مس سونگون جبران کند.
محمد طاهری در دقیقه ۱۷ گل دوم مقاومت را به ثمر رساند تا شاگردان رضا زرخانلی برای دومین بار در این بازی از میزبان خود پیش بیافتند.
این نتیجه تا پایان نیمه نخست حفظ شد و بازیکنان مس سونگون با شکست به رختکن رفتند.
در نیمه دوم این بازی حملات مس سونگون بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۲۸ سعید تقی زاده موفق شد نتیجه را به تساوی ۲-۲ بکشاند .
بازیکنان مس پس از نتیجه تساوی به حملات خود افزودند و توانستند با گل های نادر حنیفی و علیرضا عسکری ۲ گل از تیم مهمان جلو بیفتند.
در ادامه بازی تیم مهمان به سیستم ۵ نفره روی آورد و در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان بازی محمد طاهری سومین گل این تیم را وارد دروازه سعید مومنی کرد .
در دقیقه ۴۰ و در فاصله ۱۰ ثانیه مانده به پایان بازی، ابوالقاسم عروجی پنجمین گل مس را به ثمر رساند تا این بازی با برتری ۵-۳ به سود مس سونگون به پایان برسد.
تیم فوتسال مس سونگون با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و مقاومت قرچک هم با ۲۶ امتیاز نتوانست از رده ۱۱ بالاتر بیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا