تیم والیبال شهرداری تبریز چهار بازیکن جدید گرفت

ارک خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز برای حضور قدرتمند در مرحله برگشت لیگ برتر باشگاه های کشور، چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت.
تیم والیبال شهرداری تبریز چهار بازیکن جدید گرفت
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ‘محمدحسن صنوبری’ ، ‘ فرهاد نظری افشار’ ، ‘حمید سوسن آبادی ‘ و ‘معین رحیمی ‘ بازیکنانی هستند که با حضور در باشگاه شهرداری تبریز با مسئولان والیبال این باشگاه به توافق رسیده و قراردادهای داخلی خود را امضاء کردند.
صنوبری ۲۹ ساله که سابقه حضور چندین فصل در شهرداری تبریز را دارد طی دو سال گذشته از این تیم جدا و در تیم خاتم اردکان بازی می کرد.
وی با ۲۱۰ سانتی متر قد سابقه ۲۲ بازی ملی در لیگ جهانی را دارد و در پست دفاع وسط بازی می کند.
نظری افشار نیز با ۳۴ سال سن از بازیکنان باتجربه والیبال کشور است که سابقه بازی در تیم‌های سایپا، پیکان، شهرداری ارومیه، کاله و شهرداری ورامین را دارد و به عنوان دریافت کننده قدرتی می تواند شهرداری تبریز را در ادامه لیگ برتر کمک کند.
سوسن‌آبادی، پاسور ۳۱ ساله، نیز از جمله بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران در سال گذشته است که در تیم های پتروشیمی بندر امام، جواهری گنبد، دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه سابقه بازی دارد.
معین رحیمی ۲۹ ساله نیز که در پست سرعتی زن بازی می کند، از تیم شهرداری ارومیه به شهرداری تبریز منتقل شده است.
تیم والیبال شهرداری تبریز در فصل جاری رقابت های لیگ برتر به دلیل تغییرات اساسی در سیاست گذاری ورزش توسط شورای اسلامی شهر تبریز با مشکلات زیادی مواجه بود و با بازیکنان جوان و بومی راهی این مسابقات شد.
این تیم که طی سال های اخیر جزو قطب های اصلی والیبال کشور بود و همواره در زمره پنج تیم نخست لیگ برتر جای داشت، در دور رفت لیگ برتر امسال با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.
۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا