فراخوان جشنواره استانی شعر ایثار ومقامت شهرستان شبستر منتشر شد

ارک خبر- دبیر خانه چهارمین جشنواره استانی شعر ایثار و مقاومت شبستر با انتشار فراخوان آغاز بکار کرد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر خاطرنشان‌ کرد: این جشنواره در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی بیش از پیش فرهنگ ایرانی و اسلامی و با هدف تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه‌ی شعر ارزشی برگزار می‌شود .

ابوالفضل الهوردیان، کشف استعدادهای بالقوه و بالفعل کردن آنها و بسط و ترویج فرهنگ مقاومت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد .

وی، افزود: جشنواره شعر ایثار و مقاومت با گستره استانی و در موضوعاتی شامل ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و پایداری ، دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران ، امر به معروف و نهی از منکر، شعار سال (اقتصاد مقاومتی، و حمایت از کالای ایرانی ) و صیانت از فرهنگ و هویت دینی و ملی و بخش آزاد، به زبانهای ترکی و فارسی در قالب های مختلف شعری برگزار خواهد شد .

وی، تصریح کرد : این جشنواره به همت انجمن ادبی شیخ محمود شبستری و با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر، ٢۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پانزدهم بهمن‌ماه جاری عنوان و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شبستر ، بلوار بسیج، ضلع جنوبی پارک آزادگان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا به آدرس الکترونیکی sh.m.shabestari@gmail.com ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا