تراکتورسازی تبریز ملی پوشان بومی تیم های پایه را جذب می کند

ارک خبر- مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: این باشگاه در راستای تقویت تیم های پایه ای خود، ملی پوشان بومی رده های مختلف پایه را جذب می کند.
تراکتورسازی تبریز ملی پوشان بومی تیم های پایه را جذب می کند
یونس باهنر روز چهارشنبه در نشست مربیان، سرپرستان و اعضای آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی، افزود: با توجه به سیاست‌ گذاری‌های باشگاه در نظر داریم تا ملی پوشان حاضر در تیم‌های پایه را حفظ و در کنار آن سایر ملی پوشان بومی آذربایجان را نیز جذب تیم‌ های پایه تراکتورسازی کنیم تا بتوانیم در آینده استعدادهای موجود در این خطه را پرورش و به تیم بزرگسالان تحویل دهیم.
وی با تمجید از عملکرد تیم‌های پایه تراکتورسازی در فصل جاری، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد عملکرد موفق تیم‌های پایه تراکتورسازی هستیم و تیم امید و جوانان در لیگ برتر کشور در رده دوم قرار دارند که عملکردی مثبت و مطلوب به شمار می رود.
باهنر ادامه داد: تیم نوجوانان تراکتورسازی نیز صدرنشین گروه خود محسوب می‌شود که این موفقیت حاصل نگاه ویژه مدیریت باشگاه به تیم های پایه است.
وی گفت: باید برنامه‌های لازم برای تداوم این نتایج را در نیم ‌فصل دوم با جدیت پیگیری کنیم و در کنار آن عملکردی قابل ‌قبول در رده‌های سنی ۱۵ و ۱۷ سال که رقابت‌های آنها به ‌زودی آغاز می ‌شود، پیش‌بینی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا