دوشنبه های کتابخوانی در مرند اجرا می شود

ارک خبر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند گفت: طرح دوشنبه های کتابخوانی در راستای ترویج و گسترش مطالعه در بین کودکان و نوجوانان در این شهرستان اجرا می شود.
دوشنبه های کتابخوانی در مرند اجرا می شود
به گزارش ایرنا، مهران فرجی روز شنبه در جلسه هماهنگی و آموزشی مربیان و مدیران مهدهای کودک شهرستان مرند با اشاره هر لزوم هدایت کودکان به سمت مطالعه و کتاب افزود: کتاب های متعددی برای تشویق هر چه بیشتر کودکان به مطالعه به مهد کودک ها اهدا شده تا با مطالعه و بیان خلاصه آن توسط کودکان، هم اعتماد به نفس آن ها بالا برود و هم در آینده نسلی کتابخوان تربیت شود.
وی در خصوص برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی در مرند یادآوری کرد: سعی می شود امسال هم مانند سال گذشته این شهرستان را با همکاری بهزیستی، مهد کودک ها، دانش آموزان و عموم مردم به عنوان شهر کتابخوان و یک الگوی خوب در این زمینه معرفی کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در این شهرستان گامی موثر برای در دسترس قرار دادن آسان انواع کتاب ها در اختیار عموم مردم و سوق دادن آن ها به مطالعه است.
فرجی ادامه داد: امسال در این راستا ۳ نمایشگاه کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار شده است.
وی برای برگزاری دوره های تخصصی قصه گویی و فن بیان، طراحی، نقاشی و سایر رشته ها برای مربیان مهدهای کودک اعلام آمادگی کرد.
شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا