نمایش «بیماری خانواده میم» در تبریز روی صحنه می‌رود

ارک خبر- کارگردان نمایش «بیماری خانواده میم» گفت: این نمایش از ۲۰ آذرماه به مدت دو هفته در سالن تئاتر مستقل تبریز روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «امید سعیدپور» در نشست خبری نمایش بیماری خانواده میم، اظهار کرد: نویسنده این اثر «فائوستو پاراویدینو» است که «نیایش بهمنیه» متن را ترجمه کرده است.

وی در خصوص بازیگران این نمایش، ادامه داد: رضا رجایی، مینا پناهی، سنا پورسعیدی، علی پوریان، مهرداد سعادت، سیامک افسایی و وحید مبصری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان نمایش بیماری خانواده میم با بیان اینکه پروسه تمرین این نمایش هفت ماه طول کشیده است، گفت: این نمایش به از هم پاشیدن خانواده‌ای در اثر عدم درک ارتباط زبانی اشاره دارد که در این نمایش پس از مرگ مادر خانواده، خواهر بزرگتر به عنوان پرستار پدر ایفای نقش می‌کند و خواهر کوچک خانواده هم به بیراهه می‌رود.

وی در خصوص تجربه کارگردانی در تئاتر، اظهار کرد: تجربه کارگردانی چند نمایش کارگاهی را در تهران داشتم اما اولین بار است به صورت حرفه‌ای پا در عرصه‌ی کارگردانی می گذارم و خوشحالم در نخستین گام با بازیگران بزرگ تبریز کار می‌کنم.

سعیدپور در پاسخ به این سئوال که چگونه بازیگران بزرگ را برای حضور در این نمایش مجاب کردید؟ بیان کرد: کیفیت متن و نحوه‌ی کارگردانی برای بازیگران آکادمیک در اولویت قرار دارد که خوشبختانه بعد از مشاهده متن حضور در این کار را پذدیرفتند.

علی سلیمانی – تهیه کننده نمایش بیماری خانواده میم با بیان اینکه با دید تجاری نمی‌توان در عرصه هنر موفق شد، گفت: نگاه بنده هنری بوده و برای اینکه این کار هنری روی صحنه برود وارد این عرصه شده‌ام.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا