رویدادهای فرهنگی تبریز در هفته‌ی سوم آذر

ارک خبر- رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … طی هفته‌ی جاری از (۱۸ تا ۲۳ آذر) در تبریز برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:

«نمایش»

*نمایش «خ.میم» به کارگردانی میر میلاد مهدی زاده تا ۱۹ آذر راس ساعت ۱۸ در سالن استاد صادقی مجموعه‌ی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود .
*نمایش گروه هنری بابک با عنوان «نهنگ قنبر» از ۱۸ آذر در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن، ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.

«نمایشگاه »
*نمایشگاه گروه «زیروه» از ۱۸ تا ۲۲ آذر، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خانه‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می‌باشد.
*نمایشگاه نقاشی و طراحی به هنرگردانی مینا کاظمی و با حضود ۱۰ هنرمند نقاش، از ۱۶ لغایت ۲۰ آذر، ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن نگارخانه‌ی فاسونکی پذیرای بازدیدکنندگان است.
*نمایشگاه نقاشی و عکاسی از طبیعت پاییزی ائل گلی تبریز از ۱۷ تا ۲۲ آذر، ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در خانه‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌باشد.
*نمایشگاه سفال شب چله از ۱۷ تا ۳۰ آذر، ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خانه‌ی تاریخی علوی(موزه‌ی سفال) دایر می‌باشد.
* نمایشگاه نقاشی «دنیای واهی» به هنرمندی “بتول ساعی” از ۱۷ آذر به مدت شش روز در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

«موسیقی»
*اجرای صحنه‌ای «حسن عبدالعظیم زاده» ۲۲ آذرماه، راس ساعت ۲۱ در سالن پتروشیمی تبریز به روی صحنه می‌رود.
*اجرای صحنه‌ای موسیقی عرفانی گروه تنبورنوازی مشتاق با همراهی گروه چهل نفری گروه دف‌نوازان شیدا ۲۲ آذر راس ساعت ۲۰ در موسسه‌ی بین‌المللی الف اجرا می‌شود.
*کنسرت موسیقی پاپ «بهنام بانی» روز ۲۲ آذر در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

«سینما»
* فیلم‌های “خانم یایا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، ” گرگ بازی” به کارگردانی عباس نظام‌دوست، “آستیگمات” به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی، ” مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی، “هشتگ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر، “لازانیا” به کارگردانی حسین قناعت، “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان، “پیشونی سفید۲” به کارگردانی جواد هاشمی ، “هزارپا” به کارگردانی ابوالحسن‌ داوودی، “بمب یک عاشقانه” به کارگردانی پیمان معادی، “میلیونر میامی” به کارگردانی مصطفی احمدی، “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “پاستاریونی” به کارگردانی سهیل موفق در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “بمب یک عاشقانه”،”کلمبوس”، “میلیونر میامی””، “وای آمپول در سینما ناجی و فیلم‌های “وای آمپول”، “هزارپا” و “پیشونی سفید ۲” در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.

* فیلم‌های “کلمبوس”، “خانم یایا”، “پاستاریونی” ،”سرو زیر آب” به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر در سینما قدس، فیلم‌های “هشتگ ” و “وای آمپول” در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “سرو زیر آب ” ،”میلیونر میامی”، ” بمب یک عاشقانه”و “آستیگمات” در سینما ۲۹ بهمن و فیلم‌‌ “لازانیا” در سینما انقلاب و فیلم‌های “لازانیا”، “عرق سرد” و “پاستاریونی” در سینما الف اکران می‌شود .

* گفتنی است به محض اطلاع یافتن از رویداد فرهنگی جدید، این خبر به روز رسانی خواهد شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا