ورود ۲۳۲۱ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

ورود ۲۳۲۱ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در ایام محرم و صفر پایگاه‌های جذب حامی در نقاط مختلف استان برپا شد، گفت: دو هزار و ۳۲۱ نفر از مردم نیکوکار اصفهان با اقتدا به سیره اهل‌بیت معصومین به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.

مهدی رنجکش، تعداد فرزند بهره‌مند از حمایت این نیکوکاران را سه هزار و ۴۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شرایط سخت اقتصادی مجاهدت و اقتدای عملی به سیره و سنت اهل‌بیت معصومین علیهم‌السلام است.

رنجکش به همکاری قریب به ۵۹ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیکوکاران گران‌قدر حمایت از ۱۶ هزار و ۳۸۲ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده‌دارند و مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بیشترین استقبال از این طرح در ایام محرم و صفر مربوط به مردم نیکوکار شهر اصفهان است، گفت: شهرستان‌های اردستان، نجف‌آباد، مبارکه، خمینی‌شهر و کاشان نیز در رتبه‌های بعدی جذب حامیان قرار دارند.

رنجکش امکان مشارکت مردم در این طرح را در همه ایام سال فراهم دانست و گفت: نیکوکاران و خیران گران‌قدری که مایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان و یا تارنمای اینترنتی mohsenin.ir مراجعه کنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا