نصب نمادهای لوکیشن اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

فضاسازی شهری برای روز اصفهان؛

نصب نمادهای لوکیشن اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز اصفهان نمادهای ویژه اصفهان در سطح شهر نصب می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن موذنی با اشاره به روز اصفهان و برگزاری برنامه های متفاوت  در روزهای نخست آذر ماه اظهار کرد: برای بهتر برگزار شدن برنامه های روز اصفهان ستادی به مدیریت معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تشکیل شده و در این ستاد وظیفه زیباسازی شهری بر عهده سازمان زیباسازی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهردای اصفهان با بیان اینکه المان هایی تحت عنوان “لوکیشن” در مناطق ١۵ گانه شهر نصب خواهد شد، گفت: هدف از نصب این المان ها معرفی آثار تاریخی اصفهان است. سعی کردیم در طراحی این المان ها عناصری از جمله صنایع دستی قدیمی، یراق آلات، کوبه ها  و … را  به عنوان نمادهای تاریخی و هویتی شهر اصفهان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به پروژه های روز اصفهان اظهار کرد:‌ در این روز نورپردازی پل شهید شاهمرادی، محور مرکزی میدان آزادی و حاشیه زاینده رود را خواهیم داشت، همچنین آبنمایی تحت عنوان” آب نمای حروف” را  در یکی از میادین اصلی شهر نصب خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به روز ٢۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان و تشییع پیکر ٣٧٠ نفر از جوانان اصفهانی، افزود: به منظور ادای احترام به مقام شامخ این‌ شهدا المانی تحت عنوان “روز پرواز با پرستوها” در محدوده پل ٢۵ آبان نصب شده است.

دکمه بازگشت به بالا