در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

عرضه دستاوردهای سامانه های ۱۲۲ و ۱۵۲۲

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان

دستاوردها و مراحل ارائه خدمات سامانه های ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه    بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه که روزهای ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا شد بیش از ۸۰ شرکت دولتی و خصوصی دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع عرضه کردند.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز با اختصاص غرفه ای به مساحت ۳۳ متر مربع مراحل و چگونگی ارائه خدمات سامانه های حوادث و امداد مشترکین (۱۲۲) و خدمات غیر حضوری مشترکین (۱۵۲۲) را به صورت برخط (آنلاین) به نمایش گذاشتند.

علاوه بر این کارشناسان این سامانه ها با توزیع بروشور و ارائه توضیحات حضوری، به سوالات بازدیدکنندگان در خصوص چگونگی رسیدگی به حوادث و همچنین ارائه خدمات ۲۳ گانه فروش و پس از فروش انشعاب پاسخ دادند.

در دومین روز برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام)، دکتر حسن کامران از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه آبفای استان اصفهان از نزدیک با فعالیت های این دو سامانه آشنا شد.در جریان این بازدید رضا رضایی معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گزارشی از فعالیت های این شرکت و چگونگی ثبت و توزیع لوازم کاهنده مصرف آب از طریق سامانه ۱۵۲۲ ارائه کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا