معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان استعفا کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان استعفا کرد

تن اصفهان خسته است از آزمون های بسیار، از آمدن ها و رفتن ها، حتی اگر این رفتن ها در راستای اجرای قوانینی باشد که بذات خوب و شایسته است.
ساختمان سرد و سنگی استانداری سالهای سال شاهد حضور کسانی بود که در کسوت مدیریت می آمدند و می رفتند، عده ای از آنان بر تن این شهر زخم زدند و عده ای مرهمی از جنس مهر بر دل رنجور نصف جهان نهادند.
سال گذشته این ساختمان شاهد حضور مردان مهربانی بود که تمام تلاش خود را کردند تا مرهمی باشند بر دل رنجور این شهر، اما در راستای عمل به قانون منع استخدام بازنشستگان این مدیران قانونمند یکی پس از دیگری قبل از اتمام مهلت قانونی استعفا کردند. سید حمید رضا طباطبایی نائینی او رزومه کاری پرباری چون دادرس دادگاه عمومی و انقلاب اصفهان، نائب رئیس اول کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، نماینده دوره نهم مردم نائین در مجلس شورای اسلامی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان و … در کارنامه خود دارد، ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهید پرور اصفهان خداحافظی کرد و از سمت خود استعفا داد.
اما ای کاس مانند تمام قوانین که دارای تبصره و بندهای متعدد است مدیران متعهد و کارآمد را از دیگر پشت میزنشینان جدا می کردند.
چرا که این شهر نیازمند مدیران کارآمد و مسئولیت پذیر است نه صرفا کسانی که عنوان مدیریت را یدک می کشند.

دکمه بازگشت به بالا