شهروندان منطقه ۱۱ در اولین سینمای غرب اصفهان به تماشای فیلم می نشینند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 شهروندان منطقه ۱۱ در اولین سینمای غرب اصفهان به تماشای فیلم می نشینند

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان منطقه ۱۱ از سال آینده در اولین سینمای غرب شهر اصفهان به تماشای آثار سینمایی کشور می نشینند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید اشرفی با اشاره به اینکه برای قرار گرفتن شهرها در مسیر توسعه باید راهکارهای مبتنی بر تغییر و تحولات برای بهبود کیفیت زندگی مردم اجرایی شود، اظهار داشت: در همین راستا اولین مرکز سینمایی غرب شهر اصفهان در منطقه ۱۱ به بهره برداری می رسد تا شهروندان این منطقه از این امکان فرهنگی برخوردار شوند.

وی بیان داشت: این سینما با تغییر کاربری هنرسرای مهتاب در اختیار شهروندان قرار می گیرد که با این تغییر کاربری، این مرکز فرهنگی نیز احیا خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این تغییر کاربری، نیاز به ایجاد تحولاتی در ساختار، سازه و فضاسازی این هنرسرا داریم که در همین زمینه تجهیزات سینمایی مورد نیاز مانند آکوستیک کردن سقف ها، پرده سینمایی و تجهیزات مربوطه پس از تصویب در کمیته عالی سرمایه گذاری شهرداری تهیه خواهد شد.

وی افزود: این پروژه در راستای توسعه درون بافتی و محلات تعریف شده و در ابتدای سال ۹۸ تحویل می شود.

اشرفی افزود: با تجهیز این سینما، ۱۳۵ صندلی در اختیار شهروندان برای تماشای آثار سینمایی قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: قرار گرفتن این سینما در مجاورت محور گردشگری و در انتهای پیاده راه رهنان به جذابیت های این مرکز سینمایی در راستای جذب گردشگران خواهد افزود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا