امیدواریم با تحریم‌های جدید شاهد تغییر رفتار ایران باشیم

ارک خبر- معاون رئیس‌جمهور آمریکا ضمن حمایت از اقدامات غیرقانونی ترامپ علیه ایران، مدعی شد واشنگتن امیدوار است تحریم‌ها باعث تغییر رفتار تهران شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز جمعه با پایگاه خبری هیل مدعی شد آخرین دور تحریم‌ها علیه ایران شدیدترین تحریم‌های خواهند بود که این کشور تاکنون با آنها مواجه شده است.معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تحریم‌های که قرار است از سرگرفته شود همان تحریم هایی هستند که رئیس جمهور وعده داده بود. پنس در ادامه در حمایت از اقدامات غیرقانونی و یکجانبه ترامپ علیه ایران افزود: ما همچنین تحریم‌های اضافی را اعمال خواهیم کرد و زمانیکه این تحریم‌ها از سرگرفته و اجرایی شوند ایران با شدیدترین تحریم‌ها مواجه خواهد بود.
این مقام آمریکایی ادعا کرد: ما امیدوار هستیم شاهد تغییری در رفتار ایران باشیم، همانطور که دنیا سالهاست منتظر چنین تغییر رفتاری است.
ادعاهای مایک پنس در حالی مطرح شد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد آخرین دور تحریم‌ها علیه ایران که بر اساس توافق هسته‌ای امضا شده در سال ۲۰۱۵ و  در زمان دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور برداشته شده بود، از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا در ماه می اعلام کرد کشورش را از توافق هسته‌ای ایران خارج می‌کند و آن را بدترین توافق صورت گرفته تاکنون نامید. مقامات اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس و آلمان روز جمعه تصمیم دولت آمریکا برای از سرگیری تحریم‌ها علیه ایران را محکوم و توافق هسته‌ای ایران را برای امنیت جهانی حیاتی دانستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا