اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی سلامت بانوان در هلال احمر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی سلامت بانوان در هلال احمر اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از برگزاری برنامه های متنوع در هفته ملی سلامت بانوان با هدف اطلاع‌رسانی ، حساس‌سازی و آگاه سازی گروه‌های مختلف جامعه به خصوص بانوان در این جمعیت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی با اشاره به ضرورت توانمندسازی زنان برای خود امدادی و دگر امدادی در زمان حادثه و بحران ، گفت : زنان محور سلامت خانواده هستند و  نقش مستقیم در ارتقای سلامت جامعه دارند

وی به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در هفته ملی سلامت بانوان توسط داوطلبان هلال احمر اشاره کرد و افزود : غربالگری تست قند و فشار خون  و همچنین غربالگری قد و وزن  و اجرای برنامه یوگای خنده توسط کارشناسان و مربیان داوطلب این جمعیت  انجام شد .

انصاری طادی با بیان اینکه کارگاه آموزشی با موضوع تغذیه سالم توسط کارشناس تغذیه و همکاری کلینیک سلامت ایرانیان برگزار شد، تصریح کرد : طبخ غذای سالم و نحوه ی پخت ماهی توسط مربی داوطلب این جمعیت بصورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داده شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر ازهمه همکاران ، خیرین و داوطلبان بزرگواری که در اجرای این برنامه مشارکت داشتند،اظهار داشت : برگزاری دوره آموزشی تحت عنوان آسیب های فضای مجازی نیز با همکاری پلیس فتا در مورد فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی وبازیهای مجازی  از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته بود .

انصاری در پایان گفت : از دیگر فعالیت‌های این هفته می توان به اجرای برنامه ای تحت عنوان “ خوب ببینیم و خوب دیده شویم ” با موضوع ترافیک شهری ، تصادفات ، نحوه لباس پوشیدن در شب و روز و به کارگیری وسایل شبرنگ در تاریکی شب با هدف کاهش آثار ناشی از حوادث اشاره کرد .

گفتنی است معاون داوطلبان ، رییس حراست جمعیت هلال احمر استان و کارشناسان ستادی حوزه داوطلبان استان در این برنامه ها حضور داشتند.

 

دکمه بازگشت به بالا