تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای تسهیل در خدمت رسانی به زائران اربعین

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای تسهیل در خدمت رسانی به زائران اربعین

فرمانده انتظامی استان از تمهیدات ویژه این فرماندهی به منظور تسهیل در صدور گذرنامه و دیگر خدمات در این حوزه به متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: امنیت نیاز اساسی هر اجتماعی برای انجام امور روزمره زندگی است و ارتقای امنیت باعث بهبود وضعیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی آن ها می شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس آمارهای موجود، مؤلفه های امنیت ساز در استان اصفهان طی ۷ ماهه سال جاری سیر صعودی داشته و رضایتمندی مردم از عمرکد کارکنان پلیس استان نیز ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: نجابت مردم و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و عملکرد خوب نهادهای امنیت ساز باعث شده تا در استان اصفهان شاهد ارتقای امنیت و بهبود رابطه پلیس و مردم باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به مراسم با شکوه پیاده روی اربعین اشاره کرد و از تمهیدات ویژه پلیس استان به منظور تسهیل در صدور گذرنامه و ویزا و دیگر خدمات در این حوزه به زائران سید الشهدا (ع) خبر داد و گفت: پلیس تمام تلاش خود برای تسهیل امور زائران اربعین به کار گرفته است و به مردم عزیز نیز توصیه می کنیم برای دریافت ویزای سفر به عراق به ۱۹۶ دفتر زیارتی مشخص شده در استان مراجعه کرده و از حضور در دفاتر غیر رسمی خودداری کنند.

بخش دیگر صحبت های سردار معصوم بیگی به عملکرد پلیس در برخورد با سارقان اختصاص داشت و وی در این رابطه تصریح کرد: در حوزه برخورد با سارقان، بیش از ۸۰ باند سرقت در ۷ ماهه امسال شناسایی و متلاشی شده اند و علاوه بر آن، ۳ هزاز طرح پاک سازی در نقاط آلوده استان به اجرا گذاشته شده است.

به گفته سردار معصوم بیگی ، شهرستان فریدونشهر یکی از کم جرم ترین مناطق استان اصفهان بوده و در طی سه سال اخیر هیچ گونه جرم خشنی در این شهرستان ثبت نشده و این شهرستان پایین ترین نرخ جرم را در استان دارا است.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات ۳ ساله سرهنگ “علی سبحانی” در جایگاه فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر تجلیل به عمل آمد و سرهنگ “حمزه بیلویی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا