امنیت در مرزها حاکم است/هیچ‌گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است

ارک خبر- فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت کامل در مرزها حاکم است، گفت: برادری و همدلی میان دو ملت ایران و عراق موج می زند و طنین لبیک یا حسین (ع) خواب دشمن را آشفته می کند.به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز مهران افزود: ایران اسلامی و جهان اسلام در شور و حال اربعین حسینی (ع) است، همه امت اسلامی روزشماری می کنند که با فرا رسیدن اربعین از فیوضات آن بهره مند شوند.

وی افزود: حضور و شرکت در این کنگره بزرگ جهان اسلام؛ لبیک به امام حسین(ع) است، امروز ایران اسلامی شور و حال حسینی دارد و نه تنها ملت ما برای پیوستن به کنگره بزرگ اربعین آماده و مشتاق هستند، بلکه میزبان سایر کشورها نیز بوده که از ایران اسلامی عبور می کنند که به این همایش بزرگ جهان اسلام بپیوندند.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این افتخار را دارد در مرزهای شرقی استقبال کننده زائران سایر کشورها باشد و در مرزهای غربی هم استقبال کننده و بدرقه کننده زوار باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه افتخار می کنیم که توفیق خدمتگزاری به زوار را داریم، خاطر نشان کرد: مردم مسلمان عراق استقبال کننده زائران ایرانی هستند، برادری و همدلی میان ملت ایران و عراق موج می زند و طنین لبیک یا حسین(ع ) خواب دشمن را آشفته می کند.

وی در خاتمه گفت: با عنایت خداوند هماهنگی و همکاری خوبی میان مرزبانان دو کشور ایران و عراق وجود دارد و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا