میانگین سن اعتیاد در جامعه کاهش یافته است

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سن اعتیاد کاهش یافته و در بین زنان نیز در حال افزایش است، گفت: برای پیشگیری از اعتیاد باید دلایل اجتماعی، روانی و اقتصادی آن مورد توجه قرار گرفته و باید کار کارشناسی و علمی در این خصوص انجام شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز مجیدخدابخش عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در بین اقشار مختلف جامعه، افراد گرفتار شده در بند اعتیاد وجود دارد اظهار داشت: اعتیاد مختص طبقه و قشر خاصی از جامعه نیست و ضروری است به درستی دلایل آن ریشه یابی شده و راه حلی برای آن ارائه شود.

وی با بیان اینکه سن اعتیاد کاهش یافته و در بین زنان نیز در حال افزایش است، گفت: برای پیشگیری از اعتیاد باید دلایل اجتماعی، روانی و اقتصادی آن مورد توجه قرار گرفته و باید کار کارشناسی و علمی در این خصوص انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی مرکز اجباری ترک اعتیاد بانوان در تبریز خبر داد و افزود: مرکز ماده ۱۶ برای بانوان گرفتار در بند اعتیاد در کنار مرکز نگهداری ماده ۱۶ آقایان برای نگهداری و درمان زنان معتاد استان در حال ساخت است.

خدابخش با بیان اینکه چرایی معتاد شدن افراد یک سوال اساسی است اظهار داشت : اگر می‌توانستیم به این سوال براساس پژوهش و تحقیق‌های علمی و عملی پاسخ درست پیدا کنیم اکنون این آسیب کاهش می‌یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا